- 20 juli! alltså..

Shit vad veckorna går fort! Det känns som om sommaren snart är slut ju, det är ju redan slutet av juli... Och det känns som om jag jobbat i en evighet fastän jag bara jobbat hälften nu (tre veckor).

Ikväll bar av på ett träningspass med Malin. Så härlig och roligt att slippa springa själv och ha någon att springa med. Det blir en helt annan sak då. Skönt pass var det i alla fall och det kändes bra att springa. Att det var en toppenfin kväll sådär lagom sval med kvällssol gjorde det inte sämre heller!
Nu blir det snart dags att säga godnatt, upp tidigt imorgon!


Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du behöver inte berätta för mig att tiden går fort.... Men vet du vad?! 3 dygn så är jag i Sverige nu!!!!!!!:O <3

2009-07-21 @ 11:30:35
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: agnes

själv tycker jag dagarna går ganska sakta , kan de inte bara bli den 5e nu!??!?!?!? HAHAHHAH

2009-07-22 @ 12:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0