- 27 juli! pite i helgen!

Helgen var riktigt bra. På fredag efter jobbet for jag till Pite där jag träffade Tim, Andre, Lina och Adam. Det blev PDOL hela helgen och det hände en massa saker. Vi såg Melody Club, Promoe och Timbuktu. Timbuktu och Promoe var inte lika bra, eller dom var väl bra, men jag kan ju typ bara 1-2 låtar med dom och sen hör man ju inte ens vad dom sjunger. Synd att jag missar Thomas Ledin nästa helg, hans låtar kan man ju. ;b
Vi bodde i ett hus i Sikfors i alla fall. Det var fint blev älven så vi badade i regnet på lördagen. Kallt, men uppiggande. Det var  väldigt rolig helg i alla fall.


Igårkväll var det myskväll med några tjejer från klassen. Härligt att få träffa alla igen. Sommaren har ju gått så jäkla snabbt, jag har ju knappt hinna träffa någon känns det som. Och snart far alla..
Ikväll blir det att träffa Evelina! Efter 11 månader!


Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0