- 4 juli! usas nationaldag....

Åh jag har blivit världes snuvigaste eller jätte täppt i näsan. Och jag vet inte varför, antingen en jäkla förkylning eller så är jag allergisk... Jobbigt i alla fall för jag kan knappt göra nått, de är jobbigt att både prata, äta osv... Ingenting hjälper heller! Jag som trodde att jag var typ frisk nu.
Och inte nog med det så är vädret kasst! Kallt och grått och molnigt. Just när jag är ledig, så typiskt! Jag som ville göra massa skoj i helgen och vara ute. Nää...usch säger jag bara!!

Igår var det en mycket bättre dag. Jag hann med massa saker! Först jobbade jag 8 - 12 och sedan for jag med agnes till alder (fast det var inte riktigt badväder....), sen hann jag träna och efter middagen for jag hela vägen bort till gunnarsbyn. Jag gillar landet, det är så lugnt, stilla och fridfullt och så är det så fint på sommaren. I alla fall så for vi till en fors där det var ännu finare. Klantig som jag var så råkade jag plumsa i vattnet när jag skulle hoppa till en sten... Så jag fick en hel sjö i skorna kändes det som! Aja, förberedd som jag är, så hade jag med mej en mängd med extrakläder! Jobbigt bara att jag det var så jobbigt att sova den natten när min näsa bara krånglade....



Ida

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: jaha! :D va kul!!

jag ska springa på bana imorn... så jäkla längesen! haha, men det kanske går kanon... eller inte.



kramar

2009-07-05 @ 22:22:02
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0