- 5 juli! ny vecka...

Då har andra jobbveckan av sex börjat. Lika bra att jobba när det ändå är så här trist väder. Det har varit strax över 10 grader idag, det är ju värsta höstvädret! Jag frös fastän jag hade höstjackan när jag cyklade till jobbet imorse. Varför kan det inte vara något mittimellan, varken jättevarmt eller kallt? Hela veckan ska visst bli trist väder.... usch, jag hoppas dom har fel!

Helgen hade vart så mycket bättre om vädret hade varit bra, men den var bra i alla fall - förutom min förkylning/allergireaktion.. Jag fick ju vara med dej!
Jag spelade tennis igårkväll med emelie. Det var nog bland de första gångerna på riktigt i mitt liv. Och kul var det, men svårt var det!  Jag slog mest för höga bollar som direkt for in i stänglset!






Ida

Kommentarer
Postat av: matilda

tennis är super kul! :)

kramar

2009-07-07 @ 21:54:54
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0