- 8 juli! ledig mitt i veckan

Jag har vart ledig både idag och så är jag ledig imorgon, mitt i veckan. Det känns lite konstigt och egentligen hade jag lika gärna kunnat jobba och tjäna pengar när det ändå bara är trist och kallt väder. Men istället for jag till Gunnarsbyn och var där hela gårkväll och idag. Ett bra sätt att spendera en ledig dag på. Vi for bland annat och fiskade en stund i älven och jag fick en fisk!! Det fick inte tim! Men det blev inte så långt fiske för vi kastade bort båda dragen....

Nu blir det att träna ett litet sent träningspass i alla fall i kvällssolen. Kan ni förstå, solen lyser faktiskt och det är inte bara molnigt på himlen!!!
Syrran är för övrigt i Italien på UVM och sprang idag försöket. Hon kom 2:a i sitt heat och kom vidare till finalen som går på fredag! :)


 Ida


Kommentarer
Postat av: elojdan

känner igen det där med att kasta bort drag, har lyckats bli av med sex stycken på de två senaste turerna ;) haha

2009-07-08 @ 21:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0