- Min syrra är 5a i världen!!

Som sagt var så är Lina i UVM i Italien nu och springer. Eller hon har rättare sagt sprungit, och inte mindre än finalen på UVM på 2000m hinder. Hon kom femma! Femma i hela världen bland ungdomarna är hon nu! De var bara kenyaner och etioper som var bätte än henne. Dessutom är hon tolva genom alla tider i klassen på den distansen. Och hon har svenska ungdoms rekordet! Jag är bara tvungen att få skryta lite. Det är nog svårt att förstå ibland hur bra hon är...

Jag missade loppet för jag jobbade kväll/eftermiddag så det blev att se repris!






Ida

Kommentarer
Postat av: Carre

Du har rätt att vara stolt. Nu när hon också har junior rekord. Hon är grym !

2009-08-05 @ 22:55:51
URL: http://carolinestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0