- 11 juni! det närmar sig..!

Jag kan fortfarande inte fatta att det är studenten imorgon! Men det kommer bli en toppen härlig och underbar dag! Bara vädret blir bra så kommer allt bli perfekt! Vädet idag var inte helt bra och sist jag kollade lovade dom inte så bra för imorgon... Bara att hålla tummarna då!

Imorse när jag vaknade var jag verkligen hur trött som helst, jag har aldrig varit tröttare kändes det som! Men vi fick tvinga oss upp. Jag skulle på en jobbintervju klockan tio. Hoppas nu det löser sig med jobb så jag slipper oroa mig för det. Efter det for jag hem och har hunnit baka toscakaka till imorgon och nu ska jag försöka sova så jag orkar en hel lång studenten!!



Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0