- 14 juni! studenten säger jag bara!!

För JAG HAR TAGIT STUDENTEN!!! Så underbart! Och dagen med stort D var helt perfekt, det hade inte kunnat bli bättre! När jag vaknade på morgonen (före sex!!) så lyste solen! Perfekta starten. Det som var tänkt att bli regn.

Efter champagnefrukost hos Sofia och Annica så gick vi till skolan för att äta en sista måltid på skolan, den bästa måltiden någonsin. Hela dagen var verkligen hur kul som helst! Jag vill bara göra om allting. Känslan av att gå ut ut skolan på utsläppet en sista gång och känslan av att stå på flaket är obeskrivlig. Jag vill bara göra om allting en gång till! Sorgligt att allt är över och att det är slut med Sps. Bästa klassen någonsin! Kommer verkligen sakna er! Dessa år har vart så fantastiskt roliga! Tack alla som gjorde studenten så bra!



Däremot var det inte lika roligt att stiga upp för att jobba på V57 på travet nästa dag... Jag var helt slut och det var sjukt jobbigt att behöva koncentrera sig på spel och pengar. Men det ändå bra. Efter det blev det en väldigt skön och lugn mys kväll med tim! Det blev många timmars sömn också, jag tog igen mycket av min missade sömn, och sen frukost på sängen! Så härligt! (:









Underbara tjejer!



Nu är det sommarlov, eller kan de kallas sommarlov när jag inte har någon skola att komma tillbaks till? Jag kan ha sommarlov för alltid om jag vill.... Jag har i alla fall inget jobb på måndag, så ledig är jag i alla fall!

Ida

Kommentarer
Postat av: Robin

Grattis :)

2009-07-04 @ 23:45:48
URL: http://rsvedling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0