- 21 juni! nu kanske sommaren är på väg..?

Idag har det varit riktigt varmt, eller ganska varmt i alla fall... Första dagen på den här sommaren. När det väl är fint väder så måste man ju vara ute. Jag låg först och solade på altanen och sedan följde jag med mamma och pappa med kanoten. Så härligt att paddla kanot, så lugnt och skönt! Och det var inga mygg ute på sjön!

Igårkväll var det jobb hela kvällen! På midnattsols travet i skellefteå dessutom. Sista loppet gick tolv på natten. Så underbart skönt att få åka hem då! Sista timmen gick väldigt segt och min koncentration var inte bra! Tur att jag inte hade mycke i kassan som jag behövde räkna!





Midsommar var bra också. Först var jag hemma med Tim och spelade badminton m.m och åt grillat till middag, sen blev det att följa med emelie m.fl till hampis. : )



Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0