- 24 juni! toppenväder!

Det har verkligen vart superfint och jättevarmt idag, så härligt! Jag har legat ute på altanen halva dagen och bara njutit. sedan har jag hunnit en sväng till alder också, första svängen för iår. Men det blev inge bad, och inte lång stund där heller. För när vi kom så gick solenn just i moln, just typiskt! bara typ en timme efter så var det hur soligt och fint som helst igen! Jaja, de lär ju bli fler dagar på alder i sommar i alla fall, bara det är fint väder när jag är ledig så.

jag börjar jobba på måndag och ska jobba i sex veckor...och ja, nu ångrar jag det lite. Hela min sommar går ju bort, jag kommer ju inte hinna göra nått och jag kommer ju missa massa med roliga saker ju! Usch...det känns inte bra. Men men.. med tanke på att jag varken har jobb eller skola sen så kanske det inte gör så mycket...


Ida

Kommentarer
Postat av: matilda

hejhej! :D hur är det med dig? :) kramar!!

2009-06-27 @ 09:27:56
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Evelina

joo precis -.- haha

neeejdå, du finns ju i sverige, det hamnar ju på pluslistan också ;) och svenskt godis :P haha Men fritt internet är verkligen väldigt irriterande att inte ha ;s haha <3

2009-06-27 @ 11:49:52
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Evelina

haha det är klart att det finns mer än tre plus ;D Men kina har ju också en massa bra saker :P och jag vet att din lista skulle bli väääääldigt lång, du skulle nog inte ens behöva bo utomlands för att få ihop en lång lista ;)

Är det Boden Alive som gäller nu i helgen? ;D

och jo jag såg att han är död, vet inte varför men det känns konstigt.. hade inte en tanke på att han skulle kunna dö inom de närmasta åren... <3

2009-06-27 @ 17:27:04
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0