- 9 juni! studentvecka!

Balen i lördags var helt underbar, så härlig och rolig kväll. Men tur med vädret hade vi inte. Det både regnade och haglade. I efterhand kan man i alla fall skratta åt det. Allt annars kändes helt perfekt! Jag var nöjd med både klänning och frisyr och allt. Alla var så himla fina, det var så roligt att se! Stort tack till Lisa som gjorde min frisyr, det kunde inte ha blivit bättre! Tim lyckades också ta sig in, härligt nog!

Igår började studentveckan, helt otroligt att vi tar studenten om fem dagar (fyra nu)! Det känns overkligt. Så efter jag vart hos Tim och sedan på födelsedagsfika hos Sofia så for jag på sista klassrådet i mitt liv kanske till och med. På kvällen var det samhällsfest borta i degerbäcken. Jobbigt nog hade jag haft en väldans huvudvärk hela dagen och varit helt slut i kroppen. Idag känns det inte mycket bättre, jag hade fortfarande ont i huvudet när jag vaknade.... Jag får bara inte bli sjuk nu till studenten.











Ida


 


Kommentarer
Postat av: Emelie L

och du var finaste tjejen :) såååå vacker du är min vän! <3

2009-07-13 @ 16:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0