- 1 mars! :)

Hoppas alla hade skoj på farmen igår! Jag hade då en väldigt bra kväll igår iaf! Det blev lite av varje; muffinsbak, såg lite melodifestivalen för första gången i år (och jag fattar ingenting av det nya systemet.. helt dumt!!), kortspel, film osv! Vi hann mycket, men ändå ingenting kändes det som! Tiden gick så sjukt snabbt! Helt plötsligt var den bara jättemkt!
Så nu är jag inte så jättepigg för jag var tvungen att stiga upp nio och fara och träna några ungar. Men det är ju lov så det finns ju tid att vila upp sig och sova! då. Direkt efter det for jag och mamma till luleå/storheden och köpte en ny dvd!  Och ett kamerafodral och en bok på rean till mej.



så sjukt gott med apelsiner!! Och så bra med båtar så man slipper skala!


Nu ska jag lägga mig och vila och kanske träna ifall jag orkar senare! :)


Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0