- 14 mars! halva mars... vår påväg!

Nu börjar vägarna och trottoarerna att tina fram, de är plusgrader ute och det enda som saknas är solen!! Jag kan inte förstå att halva mars redan har gått, det är en hel månad sen det var alla hjärtans dag och det kändes ju som om det var alldeles nyss ju...

Igår på skolan hade vi som vanligt ett långt hål och även denna gång så ägnade vi oss åt att köra land & stad. Denna gång var inte agnes med så jag vann! Ett poäng över jonatan! och jag fuskar verkligen inte, som alla andra säger! I alla fall så är det ett väldigt bra sätt att fördriva tid på. Det blev många roliga svar också! :)


Nu kom jag nyss hem från Liza i unbyn och sedan från stan. Jag har vart lite chauffis ikväll och snart ska jag gå och sova så jag är pigg till matchen imorrn, samling tio imorn!
Förresten, jag såg inte melodifestivalen men såg på aftonbladet att Malena, den där opera sångerskan, vann. Väldigt otippat! Men allt annat än Caroline af Ugglas var bra!



Ida

Kommentarer
Postat av: Caroline

Caroline Af Ugglas är grymt ;D

2009-03-15 @ 18:47:50
URL: http://carolinefant.blogg.se/
Postat av: Caroline

Caroline Af Ugglas är grym ;D

2009-03-15 @ 18:47:54
URL: http://carolinefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0