- 15 mars! match dax igen!

Samlingen var redan vid tio idag och matchen redan tolv. Men det är i och för sig skönt att spela tidigt så att man kan göra vad man vill sen resten av dagen. Matchen var i luleå mot stil, studenternas idrottsklubb. Hallen var trång och liten, inte alls mycket ytor. Men vi spelade bra och det blev vinst med 6-1 och jag gjorde första målet för i år. Så tråkigt bara att Jeanette fick en klubba i ögonbrynet och fick ett jack. Det bara forsade blod från början, stackare...
Nu är de bara en enda match kvar för den här säsongen, en enda match kvar i 3an dessutom. 

Efter matchen for jag och mamma en snabbsväng på stan och fikade och kollade lite. Jag hittade ett par skor till studenten, en sak mindre att behöva tänka på! Men jag kommer vricka fötterna hundra gånger om säger jag bara! hahah!!


Nu är det sängen som gäller och önska mig lycka till på mitt muntliga nationella tal imorrn! Godnatt!

Ida 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Härligt med seger, och härligt med mål, GRATTIS !! :D:D ♥

2009-03-16 @ 14:35:19
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0