- 17 mars! fiinal!! och vattenfys!

Måste börja med att säga att Per vann!!! Det är alltså mästarnas mästare vi pratar om. Han var i final med Malin Moström. Men det var rätt väntat att han skulle vinna tycker jag, ändå nästan från början. Jag hade bara velat att ara skulle ha varit i final också. Synd att programmet är slut nu bara.. Det var verkligen bra! Vad ska jag nu se på mina lediga tisdagskvällar? 
 


Tisdagen idag har varit en väldigt bra tisdag, som de flesta andra tisdagar i och för sig! Den började med en lång promenad i det superfina och varma vårvädret (hoppas bara inte all snö smälter bort nu!! gillar inte alls slask som kommer!). Sedan var det idrott, vattenfys stod på schemat den här gången. Jag visste att det skulle vara jobbigt, men inte så här jobbigt!! Jag trodde nästan aldrig jag skulle orka, bara efter uppvärmningen var jag helt slut och hade mjölksyra i benen och armarna. Men jag gillar saker som är jobbiga, så det var kul! Efter det kändes det riktigt skönt med en stund i bubbelpoolen och en stripstallrik som vi delade på.

Sedan for jag fanny och anna hem till mej och bakade falsk tosca kaka, som enligt fanny var världens godaste kaka. Och jag måste hålla med om att den blev riktigt god! Receptet finns hära

Sen har jag hunnit vara en stund med en annan viss person och såklart sett på mästarnas mästare!






Visst ser den god ut? :)



Ida

Kommentarer
Postat av: Caroline

Den där kakan har jag hört mycket om ;p

Den ser ju supergod ut !

2009-03-17 @ 21:37:24
URL: http://carolinefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0