- 18 mars! PANIK!!!

Jag räknade igår att det är ungefär bara 8 riktiga skolveckor kvar! Tre veckor kvar till påsklovet (och usch så mycket som ska hinnas göras bara tills dess!) och sedan efter påsk är det bara 5 veckor kvar med riktigt skola! Sista veckorna är det ju bara massa skoj!
Jag kan nästan inte fatta det och jag får typ panik när jag tänker på det! Allt som ska hinnas med att göra på dessa veckor alltså, allt med student, bal, plugg och allt annat som man vill hinna! Jag vill ju hinna njuta av tiden, våren osv. Våren går alldeles för fort nu....
Och sen borde man ju veta vad man ska göra sen också, vilket jag inte har en aning om! Sen borde jag ju försöka hitta jobb till sommaren i alla fall, för travet räcker ju inte så långt...
Nä, usch jag vill inte tänka på allt! Jag tar det som de kommer... fast, ibland kanske inte det är så bra...



Ida

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har 3 veckor kvar i skolan! tror du JAG är stressad då?!

2009-03-18 @ 23:26:22
URL: http://bleedsnomore.blogg.se/
Postat av: Evelina

Har du inte sett föräldrafällan med lindsay lohan?!?! Eller kärleken checkar in med jennifer lopez? <33

2009-03-19 @ 15:38:14
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Evelina

haha me too, men det är iaf hon som är mamman.. har inte så bra koll på henne heller, men är alltid läskigt när folk dör unga.. <33

2009-03-19 @ 15:46:58
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0