- 2 mars! första sportlovsdagen med kasst väder!

När jag vaknade imorse och kollade ut genom fönstret så var det typ snöstorm nästan ute! Värsta snöovädret iaf! Vi som skulle åka skridskor i Luleå idag, men icke sa nicke så blev det inget av det! Istället har jag nästan inte gjort nånting idag. Jag har varit seg hela dagen. Konstigt eftersom jag i natt sovit över nio timmar, ordentligt alltså för en gångs skull. Jag har i alla fall varit och tränat innebandy ikväll och så hade jag tänkt göra bort lite plugg, men det blev inte så mkt gjort. Jag har typ mer plugg på loven, än vad jag har på vanliga skolveckor...






Kolla den rosa delfinen alltså! Vad söt! Det är den enda i hela världen tror man.
Kolla in här på aftonbladet.


Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

tråkigt med dåligt väder, man är det därför man fick höra av dig på msn? så det är ju bra iaf :) haha , loveyou ♥

2009-03-03 @ 13:41:45
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0