- 21 mars! solig lördag

Vädret är bara så toppen! Att vakna upp och se en blå himmel och solen som strålar är bland de bästa som finns! Våren är verkligen härlig! Men jag ogillar alla fula, svarta snöhögar som kommer fram nu vid den här tiden..




Igår, fredag, så hade vi härligt nog ingen historia, så skoldan slutade vid halv två. Det enda jag gjorde den skoldan vara sitta vid de bärbara datorerna och skriva på nåra av våra många arbeten.. Efter skolan for vi till luleå, wallos, agnes och jag. Men när jag skulle betala en bikni som jag hittat så upptäcket jag att jag inte hade några pengar på kontot! Lite surt att ha åkt till luleå, och dessutom hittat saker man vill ha, och inte ha några pengar... Aja, jag sparade pengar i alla fall får jag tänka.


Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0