- 21 mars! tävlingsdags

Jag har hunnit vara i arcus, luleå, och tävlat idag. Första friidrottstävlingen och loppet på jättelänge känns det som. Det kändes väldigt ovant. Men det var faktiskt rätt kul för en gångs skull, och det gick bra också. Jag persade med 45 sek, och det är ju verkligen inte dåligt! Så jag var nöjd, och de är ju huvudsaken. Fast det hade varit roligare att springa ifall jag hade haft nån i min ålder och klass att springa mot... Nu var det mest bara en massa män som sprang och det är ju en liten skillnad..


Nu har jag nyss kommit hem från luleå och pappas dotter som vi hälsat på. Vi käkade blåbärspaj, såg på robinson och så spelade jag spel (memory m.m) med min fyraåriga systersbarn. Han ägde mig totalt i memory. Jag förstår varför jag hatade det där spelet när jag var liten...


Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

Härligt med personligt rekord, grattis!! :D love ♥

2009-03-23 @ 00:59:26
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0