- 22 mars!

Strålande fint väder idag igen!! Egentligen borde jag göra lite plugg, men det kan man ju inte när det är så här fint väder.. ifall man inte sätter sig ute på altanen i solen. Jag vaknade tidigt idag, vid halv nio, och tänkte först somna om. Men när det var så fint väder så steg jag upp direkt, åt frukost och sen iväg och åkte skidor. Underbart!
Resten av dagen får jag se vad det blir, kanske skrillor, kanske kolla match, kanske träning, kanske plugg, kanske sola på altanen... Hade varit underbart och toppen att åka slalom och sitta och fika backen, men det skulle man ha planerat innan. Snart är det ju friluftsdag i alla fall och då blir det ju Kåbdalis. Nu ska jag inte sitta här nå mer, nu blir det ut i solen!!





Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0