- 23 mars! äntligen!

Idag så blev jag först gad av det fina vädret som vanligt, men sen blev jag ännu gladare när jag såg att spelschemat till innebandycupen kommit upp, äntligen! Jag som i nästan slutat tro att det nånsin skulle bli en cup. Men nu är det i alla fall på gång på riktig och nästa vecka spelar vi våran första match! Nu gäller det att tagga för den, för vi ska ju vinna, eller hur? ;p Det kommer bli skoj det här! Men det känns nästan som om matcherna kommer bli riktigt farliga... Och särskilt med tanke på att vi ska spela i Hildurs motionshall.

Den här veckan händer det inte så mycket, högskole provet på lördag i alla fall.. Borde kanske träna lite mer till det.. Nästa vecka blir det massa plugg och annat, känns som en väldigt jobbig vecka! Ändå längtar jag för att vi har match!



Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0