- 27 mars! usch, så kasst!!

Igår kväll kände jag mig typ nästan helt frisk och vad händer när jag vaknar imorse, jo jag har jättehög feber och känner mig helt dålig.. Blev att sjukanmäla sig och bara ligga och vila hela förmiddagen istället. Mamma kom hem vid ett och så for vi till vårdcentralen för att kolla så att det inte var halsfluss. Det var jättejobbigt att bara ens behöva klä på sig och gå upp ur sängen, jag kände mig verkligen helt slut. Sen när jag satt och väntade efter att ha tagit proverna så börjar jag helt plötsligt må illa, kallsvettas och blir helt yr. Det var jätteläskigt och jag var tvungen att lägga mig ner.. Det kändes som att jag aldrig mått så dåligt. Tillslut efter ett tag blev det bättre när jag fått lägga mej i ett specialrum typ. Jag har inte halsfluss i alla fall, kanske tur det. Men jag hade nästan hoppats på det så att jag hade vetat var det var och så går det ju över rätt snabbt när man väl fått medicin.
Just nu ser det mörkt ut att skriva högskoleprovet imorn.. attans! Jag som betalat 350 kr för det också.. :/ Och på måndag är det kåbdalis, jag som så jättegärna vill åka dit! Jag måste bara vara frisk då! Och så innebandymatchen på tisdag kan jag ju inte heller missa.. ah vad jobbigt att vara sjuk nu!



Hittade en gammal bild på mej och syrran..


Ida

Kommentarer
Postat av: matilda

du måste krya på dig söt!! kramar

2009-03-27 @ 19:09:27
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: matilda

:) du måste ju bli frisk såklart! kramar

2009-03-27 @ 20:19:09
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0