- 28 mars! högskoleprov..

Trots att jag hade feber imorse så klev jag upp, åt frukost, tog en alvedon och for iväg för att skriva högskoleprovet. Jag känder mig helt slut och borta nästan och min näsa rann hela tiden... Så de var rätt jobbigt att sitta där från halv nio till halv fem och koncentrera sig på olika prov. Jag har ingen aning hur det gick, och jag vet inte om jag vill veta heller... Det kan ju i alla fall bara gå bättre! Skönt att ha gjort det.
Nu ska jag sova och vila! Så skönt! Jag har längtat hela dagen efter sängen.


Ida

Kommentarer
Postat av: Emmaar

Hm, kort sagt som en mus till datorn fast en penna ^^

2009-03-28 @ 17:41:16
URL: http://emmarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0