- 3 mars!

Imorse for jag till emelie och där vi (jag, anna och emelie) jobbade på vårat nk-arbete om överträning. Det är faktiskt riktigt intressant så det här kommer nog bli riktigt bra! Skönt att få det bortgjort för vi kommer ha så mycket dom veckorna. Lite fick vi alla fall gjort på dom timmarna vi var där!

På eftermiddagen for jag ut en sväng i skidspåret, bäst att passa på när vädret iaf är halvbra. Det gick riktigt dålig, men skönt att komma ut.
Snart ska jag duscha och iväg!



Hon kan vara riktigt söt våran vovve ju!



Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

eran hund är farlig!!! haha :D

joo jag vet, ganska hemskt :/ men tur att hon är så liten att hon inte fattar iaf, och hon blev inte så glad idag heller då vi kom och sjöng för henne, och paketen verkade hon också bara tycka var irriterande, tills hon såg att det fanns saker i ;) haha

joo det finns defenetivt utrymme för förbättring på den fronten!! :P haha loveyou ♥

2009-03-04 @ 00:37:33
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0