- 30 mars! de blev friluftsdag !

Imorse hade jag ingen feber, vilket betydde friluftsdag och kåbdalis för mej, yes! Så det var bara att packa med sig matsäck och klä på sig för en hel dag ute. Härligt!

Det var bara jobbigt med en sån lång bussresa innan vi äntligen var framme... Det blev att åka med elida, jossan och mickan hela dagen. Så skoj det var att åka, riktigt härligt! Det var första gången för i år och mest troligt enda gången också. Vädret var helt okej, solen tittade fram dära ett tag också.
Men arg blev jag lärarna i slutet som aldrig kunde ge oss tillåtelse att åka hem tidigare, trots att vi hade fyllt en buss! Så vi kom oss inte hem nå tidigare... Nu är jag helt slut nästan och ska ta en powernap efter maten, helt frisk är jag nog inte..

Nu gäller det bara att ladda inför den otroligt viktiga matchen imorrn!!



 










Ida

Kommentarer
Postat av: Lina

Ett tips är att strunta i matchen imorn! Du kommer inte bli frisk om du inte låter kroppen vila..

2009-03-30 @ 20:03:42
URL: http://bleedsnomore.blogg.se/
Postat av: Evelina

Härligt med bilder, ser ganska fint ut ;) <33

2009-04-01 @ 10:23:48
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0