- 31 match! uttrarnas första maatch i turneringen!!!!!

Tisdagar är bra dagar. Idag blev det ännu mera friluftsliv. Pimpling på bodträsket blev det idag. Nog kan kan man göra mycket roligare saker på idrotten än att pimpla, men det var helt okej ändå. Tur att solen lyste i alla fall!
Det blev ingen fisk för mej - inte så oväntat. Men Anna fick sig en riktigt stor fisk ! Nästan läskigt stor. Det blev en del små fiskar också i klassen.


Efter ett tag ute i friska luften for jag och anna till mig och fixade lite NK arbete och laddade inför den viktiga matchen med apelsin, varm choklad och tosca kakor, suverän uppladdning! Men den hjälpte inte så mycket... Det blev en förlust, tyvär... 5-1 till elarna. Dom vann nog ganska rättvist, måste jag erkänna, men resultatet är lite missvisande... Jag försökte med att vi skulle köra sten, sax, påse om resultatet, men det gick dom inte med på.. ;b
Ingen domare hade vi heller, emelie fick ta hand om visselpipan och blåste när det var lite väl olagligt. Men det var ändå inte så himla fult spel, de hade kunnat vara mycket mycket värre! Ingen skadade ju sig som tur var. 
Jobbigt att spela i lilla motionshallen dessutom..
Vi kämpade på riktigt bra i alla fall! Imorgon tar vi och slår teknikarna istället! Skoj var det att spela och många fler matcher kommer det att bli!



Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0