- 4 mars! halva lovet har gått...

Jäkla vad snabbt lovet har gått! Men är jag förvånad? Nej, så är det ju alltid med lov.. Men halva är ju iaf kvar, några härliga dagar! Och hittils har det varit ett väldigt bra lov! Det enda är att jag får lite panik över allt skolgrejs och plugg som jag borde göra... Jag får väl sitta på söndagskvällen och fixa allt...Är det lov så vill man ju ha lov!!


Idag har det verkligen blivit en sportlovsdag, vid tio for jag in till stan och spelade badminton med emelie, sedan for vi därifrån till arcus med fanny. Så då blev det träning där medan dom sprang coopers. Nu väntar jag bara på middagen och sen blir det innebandyträning! Skojig dag i alla fall! Synd bara att jag varit inne nästan hela dagen när det varit rätt fint väder.. Men imorgon hoppas jag det blir minst lika fint väder när jag ska till agnes i gemträsk!!


  Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

Joo precis :) Härligt att åka till gemträsk, vad hittar/hittade ni på då? du tog bilder hoppas jag ;) ♥

2009-03-05 @ 13:14:14
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0