- 6 mars! en dag i gemträsk!

Igår när jag vaknade for jag nästan direkt till gemträsk till agnes. Jag har aldrig vart där förut, så jag fick försöka mej på att hitta dit. Det var inte så värst svårt, eller att hitta hennes hus var lite klurigt... Jag fick vända några gånger... När jag väl kommit fram så klädde vi på oss ordentligt och skulle åka maddrass i en backe. Men backen var inte så värst bra - vi kom två meter sen fastnade vi i snön. Så istället packade vi en matsäck med juice, hamburgare, bullar osv och tog skotern och for iväg till en koja i skogen. Det tog ett bra tag innan vi fick upp en eld och de tog ännu längre tid innan vi kunde grilla (steka) våra hamburgare, vi blev lite otåliga så dom första blev typ svarta för att vi grillade dom mitt i elden. Men goda vart dom ändå!
När vi kom tillbaka till agnes så blev det nyponsoppa med glass och yatzy. Det måste verkligen vara flera år sen jag åt det sist och jag kommer inte ihåg att det var så gott som det var! Det blev iaf en riktigt bra dag borta i gemträsk med agnes!

   
Hamburgegrillning som slutade med stekning!



 




Vi lyckades få en eld tillslut! Notera bullen som jag försökte tina också! ;b



När jag kom hem var det bara att fara nästan direkt till travet för en jobbkväll. Kvällen gick faktiskt rätt snabbt igår också, skönt det. Nu är det förövrigt fredag och bara tre dagar kvar på lovet!! Usch så snabbt det gått....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0