- 8 mars! sista lovdagen, match, PLUGG!!!

Sista dan på lovet så tog jag en sista lång sovmorgon vilket kunde behövas efter gårdagens (kvällens?) utflykter med fanny och agnes och för att orka spela match. Kvart över elva igårkväll så kom vi i alla fall på att vi skulle dra till pagla för att åka lite madrass, och sagt och gjort så hämtade vi madrass hos mej och drog sedan iväg bort till mörka pagla. Pulkbacken funkade inte nå vidare, den styrde oss bara ut i djupsnön vilket inte var någon höjdare när jag bara hade ankelsockar och fick in ett kilo snö mellan byxorna och sockorna då. Slalombacken, som vi prövade efter mina rekomendationer, var mycket bättre!

I alla fall så hade vi match idag mot TAIF. Och vi vann med 8-1!!! Vilket betyder att vi som sämst behöver kvala upp till div 2. Om vi vinner serien så går vi direkt upp! Så skojigt och bra! Matchen var lite jobbig för dom var inte så bra, TAIF, så det blev inge vidare tempo i matchen. Men det är alltid skoj att spela match, och ännu roligare att vinna! Efter matchen så bjöds vi på massa av gott fika, godis och choklad!





Kvällen har nu tillbringats med att försöka bli vän med kära gamla Karl Popper och försöka förstå alla hans ideer och tankar om livet! Finns det något värre ämne än filosofi? Skulle nog inte tro det...


Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

Joo helgen var härligt :)



Åhh va roligt att ni vann!! :D Bara att hålla tummarna för tvåan nästa år nu då ;) love <33

2009-03-10 @ 14:09:55
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Nicole

Hej! :)

Ville bara berätta att jag driver en desingblogg där jag har utlottningar men jag har även designauktioner! :) Priserna är låga så det är inte jätte dyrt.

Titta gärna in på min blogg om du är intresserad av en ny bloggdesign!

2009-03-10 @ 14:26:55
URL: http://xoxonicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0