- 1 maj! valborgs!

Jag kan knappt tro att det redan är första maj! Helt otroligt för nyss var det första mars ju... Vart tar veckorna vägen? Den här våren har ju bara försvunnit! Nu är det bara tre veckor kvar i skolan som sagt... Känns ja, hur känns det? Igår kom vi på världens bästa sak vi ska göra på studenten med klassen! Åh jag blir helt taggad när jag tänker på det!

Det känns iaf som att det är maj och sommar, svinvarmt och härligt väder ute nu! Jag hoppas de håller i sig hela maj, sen när vi far till Turkiet kan det få bli sämre.. hehe.. ;b

Igår var det valborgs och vädret var toppen även då! Det började med skola där jag hade både historia redovisning och svenska tal, båda sakerna skrev jag klart sent på kvällen innan... Jag borde vara lite mera engagerad nu de sista veckorna som är kvar, men ja, det är svårt. Det gick ändå hyffsat bra. Fast jag inte tyckte att jag alls pratade snabbt på talet så gick det ändå fort vissa bitar.
På kvällen blev det grillning hos Fanny innan vi drog in till stan. Och ja, det var en härlig kväll, maten blev riktigt god dessutom!




Nu måste jag snart iväg och göra ett simtest på badet... Känns lite jobbigt, men skönt när jag gjort bort det!


Ida







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0