- 11 maj! sista skoldagarna nu!!!

Seriöst, det är verkligen de sista skoldaharna nu som är på ingång. Det är inte många kvar. Nästa vecka är de knappt några, och sen, ja då är det slut! Redan nu börjar det blir tommare i skåpet, böckerna lämnas in en efter en! Så skönt det känns med inget plugg! Jag börjar känna mig mindre och mindre orolig? för studententen nu. Nu börjar det bara kännas så jäkla skoj!!

Idag hade jag både spanska nationella och filosofi prov, båda gick skit, men det kändes rätt väntat... Dagen blev ändå bra och är bra. Vi vann fotbollsmatchen och är nu i final i skol fotbollscupen. Sen så känner jag mig bara glad! Även fast jag har så mycket att oroa mig för...



Inte ens två veckor kvar tills det blir värme och sol igen!!!



Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

Joo vi hade hur kul som helst :D

hahah då måste han ha blivit glad ;)

pusss <3

2009-05-12 @ 16:23:48
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Evelina

hahaha lyckat ;) <3

2009-05-13 @ 12:39:32
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0