- 14 maj! blää.. :S uschusch!

Idag var det alltså nationella prov i matte D. Och ja, vad ska jag säga annat än att det aldrig har gått så dåligt på ett prov och för första gången någonsing oroar jag mig faktiskt på riktigt över att få ig... Usch så hemskt! Nu känns min dag helt kass...

Jag har sedan varit på min andra jobb interview i mitt liv, och jag hoppas bara att jag får jobbet nu! Det skulle kännas så skönt med en sak mindre att oroa sig över.. Om jag inte har fått jobb innan turkiet måste jag ju gå och grubbla på det där borta och det känns ju onödigt jobbigt... Jaja, bara att hoppas på jobb nu alltså! Och så ska jag ta tag i resten av plugget, suck..


Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0