- 15 maj! nästan slut!

Bara en enda liten vecka kvar nu av skola! och som inte ens är en vecka! Jag kanske max har fem lektioner nästa vecka! Ah otroligt vad snabbt det gått!

Idag hade alla matte c nationella och jag var så glad att jag gjort bort mitt! Björn hade tydligen sagt att han blivit så glad när han kollat på provet för han tyckte att det var så lätt. Men det är tvärtemot vad alla som gjort det tycker! Aja, inte bara för mig det gick dåligt på nationella! Men idag är jag superglad för vädret är strålande, det är sommarvärme! Och det är fredag och helg, vilket alltid gör en glad! Sen så har jag haft eng prat med läraren (fått prata om mitt arbete för henne för hon ville höra mej prata engelska). Och vet ni vad, jag får VG i eng C!!!! Helt otroligt! Och jag förtjänar det inte egentligen! Men jag är så glad!!! Det gjorde min dag, min helg, min vecka, mitt liv mycket mycket bättre, haha!

Nu har jag nyss tränat i det härliga vädret och om en stund ska jag till emelie och sen blir det klassfest!


Jag är glad och jag älskar sommaren!


Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0