- 15 maj! vilken kväll! ;)

Emelie kom och hämtade mig och så for vi och solade innan vi åkte hem till henne. Där så hann vi så lite på så lång tid, tiden bara rusade iväg. Helt plötsligt var bara anna och Liza dära! Och det enda vi hade hunnit göra nästan var att duscha och äta. Våran middag var förövrigt otrolig! Det var en riktig amerikansk middag med jätte (och då menar jag verkligen riktigt stora!) hamburgare! Jag blev helt matt efter middagen!

I alla fall så for vi till Kusån sedan, men det blev ingen klassfest.
Istället blev det öråd, eller s.k klassråd. Vilket var väldigt nödvändigt och bra det med! Men det spårade ett antal ggr i våra heta diskussioner som ej får avslöjas!
Sedan bar det iväg till stan och emelie på ett billed för att fixa våra planer som vi smidit. Kvällen avslutades sedan på frasses! En väldigt intressant kväll må jag säga, en härlig fredagskväll blev det ändå! 



Ida

Kommentarer
Postat av: Emelie L

WIIIIE :D :D SÅ JÄVLA PERFEKT KVÄLL :D :D

2009-05-16 @ 00:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0