- 17 maj! Så underbart!

Dagen igår var suverän, men vad gjorde jag egentligen? Jag måstet tänka till för att komma på. Jag gick på prommis med Fanny på förmiddagen. Sen firade vi pappa som fyllde år i veckan och på kvällen då var det bio, änglar och demoner. Jag har läst boken (men det var längesen så jag kommer knappt ihåg nått..) och den var jättebra, mycket bättre än Da vinci koden, som jag både läst och sett. Filmen var i alla fall bra, men det är såklart svårt att göra film på en sån bok. Allt hinns inte med och det blir stressigt i filmen på nått sätt, det går så fort framåt. Men som sagt, den var bra! Och ännu bättre var att vi fick två biljetter av Carro till bion! Stort tack!

Vi hann se en bit av eurovision song contest också och Norges vinst! Dom (eller han!) var verkligen riktigt bra! Första gången på väldigt länge som det är någon bra som vinner tycker jag. Kul att Norge fick vinna på sin nationaldag också! Härlig kväll i alla fall!


 



Dagen idag har också varit härlig och kommer bli härlig, för än är den inte slut! Nu är det verkligen verkligen sommar på riktigt! Jag har legat ute i bikini på altanen halva dagen och så har jag cyklat till stan i bara linne och t-shirt. Kan det bli härligare än det är nu med sommar och sol och studenttider? Jag tror inte det! Nu ska man ta vara på alla dagar!!



Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0