- 19 maj! bus!

Det känns som onsdag idag, vet inte varför, det bara gör det. Idag har jag jobbat, 2h och tjänat 400kr. Inte illa! På torsdag blir det mer jobb dessutom! Pengar behövs alltid.

Imorgon är det förövrigt sista dagen i skolan, min sista dag på ett väldigt bra tag. Då ska historia uppgiften lämnas in, NK-uppgifterna in, jag ska hålla ett argumenterande tal i svenska C, jag ska ha muntliga nationella i spanska steg 3 och jag ska prata med matte-läraren... Allt ska bli klart innan vi far! Det känns verkligen som om kurserna tagit slut helt tvärt bara. Jag kommer inte heller få reda på nå betyg förrän de redan är satta...

Aja. I söndags kväll var vi iaf ute och skulle fixa lite grejer på skolan. Men tyvär så blev vi typ avslöjade och våran plan blev inte så lyckad som den skulle ha blivit... Men kul hade vi ändå. Det blev däremot inte mycket timmars sömn den natten, 3-4 timmar och sen upp för att skriva nationella i spanska, inte lika kul...


Ida


 


Kommentarer
Postat av: matilda

Jag gjorde ett val när jag valde att satsa på 8 OS guld och en debut i OS 2012.

Det var att göra det ingen annan tror - vågar du göra samma sak men inom dina framtidsdrömmar? /Matilda

2009-05-21 @ 17:53:21
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0