- 2 maj! usch för att dyka med docka!

Igår var det som sagt en underbar sommar dag!
Simtestet däremot var inte lika underbart. Först skulle man simma 1km och sen skulle man dyka och simma efter dockan. Jag hatar verkligen att simma/dyka efter den där jäkla dockan! Jag får panik när jag ska börja simma neråt och jag tappar luften direkt och det känns jätte obehagligt. Sen när man väl kommit upp till ytan med den och inte har nå luft och känner sig yr osv så ska man bogsera den tillbaka också... Mina ben skakade när jag var klar med det!

Efter det så blev det i alla fall en skön promenad med emelie och fanny in till stan där vi sedan satt och solade med agnes och jossan. Underbart skönt! Det kändes verkligen som sommar!

Sedan en lugn och skön kväll med filmmys! Nu kom jag på att jag måste till stan och lämna tillbaka filmen vi hyrde.. Det var en konstig film btw.. En spansk film, så kanske inte så förvånande i och för sig...Annars idag så har det varit utbildning på Nordpoolen hela dagen lång. Så nu är jag helt slut... Vi fick simma idag också, bogsera varandra och sen dyka efter dockan IGEN!!!! Och massa livräddning. Imorgon blir det bara teori, tråkigt nog.. Jag hade nästan kunnat dyka efter dockan imorn också bara jag slipper teori i sju timmar! Men dykning efter docka är en mardröm för mig...



Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0