- 24 maj! snart bär det av!

Om 12 timmar sitter jag på planet ner till värmen och solen! Så skönt när det regnar här i Boden nu. Men jag har ännu inte riktigt förstått att jag ska åka... Det är som det var med egypten. Jag kommer inte fatta förrän vi väl står dära. Jag ska packa klart allting snart, men jag lovar att jag kommer glömma nått.

Helgen har känns jäkligt lång, det har typ känts som söndag tre dagar nu... Både torsdag och fredag jobbade jag på nordpoolen. På torsdag till halv sju och på fredag till halv tio på kvällen. Det var riktigt långa dagar som gick väldigt segt, särskilt fredagen. Det låter kanske inte så jobbigt att vara badvärd, men jag var helt slut och matt när jag kom hem. Man blir helt slut av värmen, för det är sjukt varmt där inne. Och på fredagen hade jag en jäklig huvudvärk för att jag druckit för lite vatten.. Men men, jag har tjänat pengar i alla fall!  Hoppas jag får jobba fler gånger nu bara.
Annars så hade hänt rätt mycket annat under dessa lediga dagar också.



 Ida


Kommentarer
Postat av: Agnes

jag förstår vad du menar med overkligt!! Vi åker ju på bara några timmar , men min hjärna förstår inte det fast och andra sidan kanske de inte är så ovanligt att den inte förstår något ;) hahah ses snart! TAGGA !!!!!!!!

2009-05-24 @ 13:13:53
Postat av: Anonym

Have fun!! :) ♥

2009-05-24 @ 16:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0