- 3 maj! sommarkänslor!

Jag har verkligen sommarkänslor nu! Underbart! Vi har ätit grillat fyra dagar i rad dessutom. Och grilla är verkligen .
sommar. Men det är nästan så jag börjar bli less på att grilla redan, i alla fall så vill jag inte ha grillat på ett par dagar nu. En - två gånger i veckan räcker tycker jag.
Och sen att det är så ljust så länge på kvällarna känns också så somrigt! Nu blir det ju inte mörkt förrän efter tio. Älskar varma, ljusa sommarkvällar!

Idag var det fortsättning på utbildningen och ja, trots mycket teori så gick det ändå rätt snabbt. Det dåliga är att jag inte är garanterad jobb, trots att ha spenderat en hel helg på utbildning... Aja, bara att hoppas att jag får jobba. För jag tror det skulle vara ett rätt skoj jobb. Mycket bättre än äldrevården osv.


Det enda dåliga är att jag inte alls har någon lust att sitta och plugga när det är så här fint väder! Jag måste plugga matte som jag inte fattar ett dugg av och jag har ingen motivation alls... Måste försöka samla lite motivation de här sista veckorna som är kvar av skolan.. De sista plugget på länge... Jag får tänka så att de inte blir kanske nå mer plugg på länge.



Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0