- 5 maj! idrott med sps06!

Jag älskar verkligen att ha idrott med Sps06 och jag kommer sakna det så grymt mycket! Det är bland det jag kommer sakna mest. Det går verkligen inte att beskriva våra lektioner. Alla ger allt och kämpar! Våran idrottslärare säger att vi är den bästa klass han har haft att ha idrott med och att han kommer att sakna att ha oss.
Idag blev vi uppdelade på två lag och sen körde vi en massa tävlingar, stafetter, dragkamp, frisbee, bygga pyramid osv, allt på blodigaste allvar nästan. ;) Det  blev väldiga diskussioner också! haha! Men vi vann i alla fall tillslut! och nästa vecka blir att det att vinna på hinderbanan! Jag är taggad redan nu! haha! 




Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0