- 8 maj! fridayyy!

Imorse, efter att ha haft en låång och sköön sovmorgon till halv elva, så cyklade jag till skolan. Och då tänkte jag att usch vilken meningslös dag det kommer bli! Bara sitta och lyssna på massa redovisningar hela dagen!! Men så på skolan så kom jag på att jag själv skulle redovisa också, haha! Så tur att jag for till skolan i alla fall.

Sedan så har det tydligen blivit krig mellan samhälls och natur nu, hm... Vi måste komma på nått bra att göra nu!
Efter skolan kom en extra-kille och ville ställa fråga till oss, det blev då jag och Liza som fick bli offrerna! haha. Jag babblade bara på så jag får se vad han skriver. Efter det så drog vi till luleå. Jag hittade inte så mycket, det blev en kjol i alla fall. Och så en glass!



Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0