- 9 maj! ahhh...så klantigt!

Igår så råkade jag he sönder ett armband plus att jag råkade spärra en mobil.... Inte min dag..  :/ Nu känner jag dåligt samvete....

Dessutom är vädret urkasst! Regn och grått och trist! Det som var så underbart fint förra helgen! Idag har det därför inte hänt någonting alls. Bara slöat och tränat lite. Jag har inte ens tagit tag och gjort plugg som jag borde. Vecka 20 på ingång, sista veckan med plugg. Måste därför ta tag i och motivera mig för det sista kom är kvar. Men usch, jag har verkligen ingen lust!


Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

hahah vems telefon var det du spärrade?? :P <3

2009-05-12 @ 07:38:17
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0