1 november! en händelserik lördag!

Min lördag började med jobb från 8 till 12 på hemtjänsten. Det var längesen jag jobbade där nu så jag var glad när dom ringde. Och ännu gladare blev jag när jag kom på att det var en röddag och att jag skulle tjäna dubbelt så mycket! :)
Efter det var det vara hem, äta lunch, packa och göra mig iordning för match. Så då spenderades några timmar på arenan för match med div 2 mot argentum. Ja, matchen gick inte sådär värst bra.. Vi förlorade med 1-4... Inte så kul... Men jag tyckte ändå att vi spelade rätt så bra, men men... Nästa gång får vi väl säga då, ibland funkar det bara inte...
Det blev i alla fall en väldigt rolig kväll istället! Jag orkade tyvär inte klä ut mej bara... Jag hade för lite tid, kom hem rätt sent efter matchen och det var så mycket som hade behövts fixas. Jag får väl skylle mig själv också för att jag var ute i så dålig tid. Men men, det gick lika bra ändå! Det blev farmen. Vi var innan hos några som tim kände. Men farmen var bra! Kvällen gick väldigt fort i alla fall, för fort! 

Idag blev det en väldigt lugn dag! Jag och tim vaknade hos mig vid halv tolv tiden. Vi steg upp, åt varm korv och gick sedan och la oss och sov till halv tre igen :b Sedan bestämde vi oss för att komma ut i det fina vädret (men det var inte så fint längre, det hade hunnit mörkna...:p) så vi testade skrillorna på träsket! Det var inte så tjockis, så vi får återkomma med en bättre åktur när det blivit bättre!
Ny månad och ny vecka nu! Jag hoppas den blir bra!
:)




Några som klädde ut sig iaf! ;)


Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0