13 november! en fredagsmyskväll!

Jobbet gick segt idag, väldigt segt. Jag tror jag hann kolla igenom min hotmail minst 3 ggr och facebook ett antal ggr plus en massa andra sidor tills jag inte kom på någon fler sida att kika på.
Tillslut fick jag åka hem och njuta av en god köttfärsås och spagetti som påminde mig om alla gamla goda dagar då vi åt köttfärssås varje fredag. Nu var det flera veckor sedan vi åt det sist.

Resten av kvällen har varit riktigt fredagsmys i soffan med idol, godis, lite stickning m.m med min Tim. Skojigt med duetter i dagens idol.
och måste säga att Tim är världens mesigaste! Han tål inte det minsta värme på vattnet, eller i bastun! jag säger då de!



      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0