16 november! då var snön borta...

Så himla trist väder! Det är plus grader och har regnat ute, nu är det bara snöslask och halka kvar... Stackars södra sverige som alltid har så här på sina vintrar. Det skulle jag aldrig klara. Det som hade blivit så fint med all snö! Och tydligen ska det fortsätta vara varmt hela veckan... När jag var ute och gick idag så blev jag till och med nerstänkt av snöslask av en bil som körde förbi utan att alls tänka sig för! Gah, sånt blir man arg på!

Jaja, jag har i alla fall börjat tänka och kolla på julklappar nu. Det skulle vara så skönt att få det bortgjort. Annars så spelade vi match i helgen, borta i Luleå. Både 3an och 2an spelade. 3an förlorade tyvär... Men vi vann, med 9-3 till och med. Och jag gjorde mål! Det känns alltid extra bra! Det var i alla fall riktigt skoj med match!
På kvällen träffade jag sedan Linnea, jossan, malin och paulina. Linnea som efter tre månader i spanien kommit hem nu! Så vi pratade om allt möjligt innan jag skjutsade dom till bränna.

men men, nu ska jag fortsätta jobba sista halvtimmen som är kvar och hoppas på att jag hinner få en till order! Kanske når jag upp till provision då! :) och just ja, sen är jag ju tvungen att hjälpa tim, den klanskallen, som fått slut bensin alldeles utanför jobbet. Så jag fick bogsera han till pakeringen och nu måste jag väl hjälpa han hem med bilen...


Ida


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det var en mysig kväll!:)

2009-11-18 @ 22:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0