18 november! bullbak

Jag steg upp klockan åtta imorse bara för att baka bullar. Det tyckte jag var duktigt. Så vid elva tiden hade jag över 65 nybakade bullar på bänken. Inte illa! Men vilken tid det tog! Aja, nu har vi bullar för en tid fram över. Jag har dessutom hunnit med en prommis med hunden i nästan en timme. Medans passade jag på att prata med anna. Finns alltid mycket att prata om med dig. Och nu är det bara en dryg månad till hon kommer hem!











Bullarna som jag bakade sist, när jag glömde att pensla och stoppa pärlsocker på en plåt! ;p



Ida


Kommentarer
Postat av: Anna

Det var mycket trevligt att prata med dig också :) <3

2009-11-18 @ 16:07:14
Postat av: Agnes

Gott med bullar! :D

2009-11-18 @ 19:39:18
Postat av: Lina Bylund

Alltid händer det något oväntat när du bakar alltså :)

2009-11-18 @ 20:43:02
URL: http://www.lina.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0