20 november! biotajm!

Filmen var riktigt bra! New moon pratar vi om alltså. Jag blev bara lite besviken flera gånger i filmen. Jag tycker ju så synd om Jacob, gillar ju han...och jag vet att alla andra är tvärtemot (eller rättare sagt så är väl jag tvärtemot?) och älskat edward. Men ärligt talat så är ju Jacob snyggare. Jaja, se filmen om ni sett ettan iaf! :)

Nu längtar jag bara tills Snabba Cash kommer på bio! Såg förresten på Nyhetsmorgon (eller vad de heter och ja, de kan faktiskt vara riktigt intressant och bra att se på medan man stickar en fredagsmorgon :p ), i alla fall så pratade dom om en film som heter Precious och som tygligen är ny. Har aldrig hört om den förut men den verkade jättebra. En djup film om en afroamerikansk tjej som blir misshandlad av sin mamma osv. Hon som sett filmen sa att man var rädd för filmen först, men att man gick därifrån med hopp. Den måste jag se!

Nu väntar sängen! Godnatt!



Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0