5 november! varför ska de vara så svårt att bestämma sig?

Jag vill färga håret mörkare, brunt, de har jag velat länge. Men samtidigt gillar jag ju mitt ljusa hår och vill ha kvar det...Men å andra sidan är det inte så ljust heller, det är bara där fram jag är typ solblekt. Annars därbak och underhåret är rätt så mörkt och trist typ... Så svårt! För det är väl svårt att få tillbaka till sin hårfärg om man färgar....


Den här veckan har jag för övrigt knappt jobbat nått, det har bara blivit silentium... Rätt så trist. Jag har ju ingenting att göra på dagarna.


Ida


Kommentarer
Postat av: Agnes

Hur går det och bestämma sig?: )

2009-11-10 @ 15:17:45
Postat av: Emelie

Ja, egentligen rekomenderar jag ju frisören. de är ju hälsosammast för håret och så går det på ett svep. Själv måste jag göra det 3 gånger för att det ska bita igenom på det blonda .. jag använder en varm brun färg, ganska mörk så håret inte blir grönt! =)



ska du inte göra de hos frisören, gå in hos kicks eller en annan kosmetica affär som kan hjälpa dig med val av färg! :)

2009-11-11 @ 06:19:58
URL: http://likeadream.se
Postat av: Emelie

jag älskar också mitt blonda, men ibland är det skönt att byta, för man kan bli ganska less :)

2009-11-11 @ 06:21:37
URL: http://likeadream.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0