16 oktober! ikea, jag älskar det!

Imorse (eller kanske förmiddags?) så drog vi till ikea! Så skönt att får göra nått annat och inte bara vara hemma eller jobba. Igår jobbade jag från halv sju till halv tio på kvällen med en fyratimmars rast mitt på dan. En tung dag som ändå blev väldigt lätt med dom roliga människorna jag hade runt mej på badet! Tänk vad kul det kan vara att vara badvakt ibland!

I alla fall så var det ikea idag och jag älskar ikea! Jag kan verkligen gå runt i flera timmar där. Det är lycka! haha! Det blev en lite småköp av lite av varje men åh vad jag blir sugen på en egen lägenhet och få inreda den när jag ser allt fint! Synd bara att det blir så dyrt med allt man vill ha... Det blev pommes och kotlett till lunch med mandeltårta till efterrätt och sedan godisshopping på candy world. Så dyrt dära, men så mycket gott! Dessutom har dom fått ett roligt lekland med massa klätterväggar, rutchbanor osv. Synd att man inte var liten. Nu är jag i alla fall hemma och ätit en god fredagsmiddag. Men det är nästan så jag längtar tillbaka till ikea, haha! Det blir fredagsmys ikväll med allt godis från candy world i alla fall! Kanske lite idol? :)







Ida

Kommentarer
Postat av: Matilda

Har du några kuliga planer inför idag? :)



Om inte, klura gärna på vad du vill läsa om på min blogg! Vill du läsa mer om träning, motivation, privatliv... eller har du något annat förslag?

Kommer du på något, så skicka gärna en kommentar så ska jag försöka fixa ett inlägg om det!



Tack för din hjälp!



//Matilda, The Road Cyclist.

2009-10-17 @ 14:35:18
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0