2 oktober! härlig löptur..

Det börjar verkligen bli kallt nu. Usch, jag tycker det är kallt nu när det är typ två minus, hur ska jag klara mej när det blir trettio minus? Det känns som om hösten aldrig har varit så här kall förut. Jag tror jag har blivit konstig...

Jag var nyss ute på en lång spingtur. Det var hur skönt som helst! Jag älskar det! Så härligt att bara springa, man känner sig så fri och allt känns mycket bättre. Nu ska jag hoppa in i en varm och skön bastu, kan det blir bättre avslutning på ett träningspass?! Sen ska jag till Bella ikväll på middag osv, fira henne liksom. Det ska bli skoj! Härlig fredag! Jag ska försöka hinna läsa lite mera i Flickan som lekte med elden också. Så bra! Läs dom säger jag bara!


Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0